ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
SHARE IT
Σύμφωνα με τους Financial Times, η OpenAI εξετάζει το ενδεχόμενο να συμπεριλάβει διαφημίσεις στο ChatGPT. Η OpenAI εξετάζει το ενδεχόμενο να τοποθετήσει διαφημίσεις στο ChatGPT για να καλύψει τα έξοδά της, πιθανότατα για χρήστες που δεν πληρώνουν, σύμφωνα με τη Sarah Friar, την οικονομική διευθύντρια της εταιρείας.
Σύμφωνα με την Friar, προς το παρόν δεν υπάρχουν σχέδια για την είσοδο στον κλάδο της διαφήμισης. Δήλωσε πάντως ότι η επιχείρηση θα εξετάσει πού θα τοποθετήσει διαφημίσεις αν καταλήξουν στην εφαρμογή.
Η Friar υποστήριξε στη συνέντευξη ότι η ίδια και ο Kevin Weil, ο επικεφαλής προϊόντων της OpenAI, έχουν εμπειρία στη διαφήμιση. Σημείωσε ότι ο CPO ήρθε από το Instagram και έχει εμπειρία στην εφαρμογή διαφημίσεων, κάτι που μπορεί να φανεί χρήσιμο στην OpenAI.
Ο Shivakumar Venkataraman, μέλος της ομάδας διαφήμισης αναζήτησης της Google, προσλήφθηκε επίσης πρόσφατα από την επιχείρηση AI. Αυτό θα μπορούσε να βοηθήσει την AI να δημιουργήσει έσοδα μέσω διαφημίσεων. Σύμφωνα με ένα ανώνυμο πρόσωπο που μίλησε στους Financial Times, ο διευθύνων σύμβουλος της OpenAI Sam Altman γίνεται πιο δεκτικός στην ιδέα της λειτουργίας διαφημίσεων.
Προς το παρόν, η OpenAI κερδίζει χρήματα από την τεχνητή νοημοσύνη της επιτρέποντας σε τρίτους προγραμματιστές να συμπεριλάβουν τα μοντέλα της στις εφαρμογές τους μέσω του API της. Οι επιχειρήσεις και οι ιδιώτες μπορούν επίσης να αγοράσουν την premium έκδοση της ChatGPT σε μια συγκριτικά υψηλή τιμή.
Παρόλο που η πλειοψηφία των χρηστών της εταιρείας είναι δωρεάν, περιορίζεται ο αριθμός των προτροπών που μπορούν να στείλουν στο GPT-4o πριν μεταβούν στο GPT-4o small, το οποίο χρησιμοποιεί λιγότερους πόρους αλλά εξακολουθεί να λειτουργεί εξαιρετικά καλά.
Για όσους φοβούνται τις διαφημίσεις στο ChatGPT, ο Friar εξηγεί ότι μπορεί να μην εμφανίζονται αυτή τη στιγμή επειδή υπάρχουν χαμηλά κρεμασμένα φρούτα που μπορεί να εκμεταλλευτεί η εταιρεία για να δημιουργήσει έσοδα, αλλά θα πρέπει να αναμένουμε να τις δούμε κάποια στιγμή.
MORE NEWS FOR YOU